reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jakub Betinský

Jakub Betinský

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chodím stopom. Mám rád bezdomovcov a dobrú muziku. Viem byť sarkastický a občas pôsobím neisto. Chcem sa veľa naučiť a preto píšem. Quem te Deus esse Jussit, et humana qua parte locatus es in re, Disce. (Parsius, Satiry) Zoznam autorových rubrík:  OČAMI, KTORÉ VIDIA EIFFELOVKUSTOPÁROV SPRIEVODCA PO SLOVENSSPOLOČENSKÝ DŽOJNTHLASY ULICECESTA TAM A SPAŤNezaradenéSúkromné

reklama

CESTA TAM A SPAŤ

Svet sa zbláznil

Jakub Betinský

Svet sa zbláznil

Pred viac ako pol rokom som sa stal dobrovoľníkom. Nebolo to prvýkrát a ako dobrovoľník som si už niečo preskákal. Osobne zastávam názor, aby bolo dobrovoľníctvo neodmysliteľnou skúsenosťou a školou každého mladého človeka, pretože ukazuje na potrebu nezištnosti a reálne ho učí vyjsť zo seba samého. Jedinečnosť mojej súčasnej skúsenosti je ale v tom, že som prvý raz dobrovoľníkom medzi ľuďmi, od ktorých sa neprestávam učiť. Cez prácu, ktorú robím, som spoznal svet, ktorý dovtedy ležal v krajine sladkej nevedomosti.

  • 27. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 511x
  • 0
Holandský denník: rené Jakuba príhody a skúsenosti (1)

Jakub Betinský

Holandský denník: rené Jakuba príhody a skúsenosti (1)

Prvá skúsenosť s Holandskom? Skoro ma zrazil bicykel! Je to už veru raz tak, keď príde slovák do krajiny, kde majú okrem chodníkov a ciest aj všadeprítomné cyklistické trasy. Chce to trochu času na zvyknutie, hlavne opticky. Ale keď to už raz dostanete do oka, všetko ide ako po masle. Jediný problém nastane po návrate domov. Neviete či si máte skôr dávať pozor na bicykel na chodníku, ale auto na ceste, keď ste na bicykli.

  • 15. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 833x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu