reklama

Problém nie je problém! Problémom je...

Brada, v ktorej by ste mohli nájsť celú farebnú škálu od bielej až po čiernu. Okuliare s tenkým rámom, tvár, ktorá vyžarovala pokoj, či rôznofarebne ladená košeľa s pripnutým žltým kvietkom. Neodolal som a pustil som sa s týmto zaujímavým pánom do rozhovoru.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Po chvíľi som zostal zarazený, s akou jemnosťou odpovedá na moje otázky a s akým vyberavým vkusom pokladá tie svoje. Neodolal som a spýtal som sa na jeho povolanie, pretože v dnešnej stresuplnej dobe naraziť na takto vyrovnaného človeka nie je najľahšie. Na moju otázku odpovedal s úsmevom: "Robím to, čo ma baví. Som psychológ."

Prečo vám o ňom hovorím? Tento človek mi povedal jednu veľmi záujímavu vec, ktorú zas jemu povedal jeden známy: "Problém nie je problém. Problémom je riešenie!" To ma spolu s ním viedlo k malej reflexii. Každý mi dáte za pravdu, že život bez problémov by životom ani nebol. Táto veta by sa potom dala ale aj parafrázovať, že problémy v živote sú len riešenia, na ktoré musíme prísť, ktoré musíme hľadať. Vyriešený problém nás posunie ďalej k nášmu cieľu a zároveň nás posilní a motivuje. Ale problém, ktorému sa otočíme chrbom, za tým chrbtom aj zostane... jedného dňa sa ale otočiť musíme.

Jakub Betinský

Jakub Betinský

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chodím stopom. Mám rád bezdomovcov a dobrú muziku. Viem byť sarkastický a občas pôsobím neisto. Chcem sa veľa naučiť a preto píšem. Quem te Deus esse Jussit, et humana qua parte locatus es in re, Disce. (Parsius, Satiry) Zoznam autorových rubrík:  OČAMI, KTORÉ VIDIA EIFFELOVKUSTOPÁROV SPRIEVODCA PO SLOVENSSPOLOČENSKÝ DŽOJNTHLASY ULICECESTA TAM A SPAŤNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu